Valley of the five lakes. Vrijdag

8 juni 2018 - Jasper, Canada

Of het ons ook leuk leek om 5 meren te bekijken? JAAAAH. En nog in een vallei, hoe zwaar kan het zijn. 2 flesjes water en een strip Ibu mee en gaan met de banaan.Al gauw lopen we achteraan een menigte met hetzelfde idee. Zelfs ouders met jonge kinderen op de rug stoven ons voorbij. " Ja, die zijn veel jonger" hoor je me denken. Afijn, leuke meertjes gezien, aparte blauwe kleur. Bij een splitsing aangekomen de keuze: of nog 4 km om of de korte weg terug. Aangezien een bad choice ook een keuze is, de lange route genomen. Na 2 km was de antimuggenspray weggezweet en dat hadden de beesten in de gaten, k*t... Na 2 km een stuk moerasland doorkruist en daarna was het alleen bergopwaarts. Gelukkig hadden we zuinig met het water gedaan en scholden op onszelf dat we geen eten mee hadden genomen. Op karakter en een Ibuprofen de camper gehaald. Op z'n Fries gezegd: Ik was aan vodden. Koffie en brood deden de trick. Op naar de VVV om daar weer wifi te halen en uitgeteld in het gras te liggen. Deel 2 volgt later.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monique:
    9 juni 2018
    Wel stoer dat jullie toch voor de langste route hebben gekozen!
  2. Tine Westerhuis:
    9 juni 2018
    Knap hoor, had het jullie niet nagedaan. wel een hele belevenis.
  3. Reina Braak:
    9 juni 2018
    Stoer . Nu maar de beentjes omhoog.