Thuis

29 juni 2018 - Scharnegoutum, Nederland

Keurig op tijd vertrokken uit Vancouver, na een rustige vlucht van ruim 9 uur geland in Amsterdam. Eerst een bezoekje aan de toiletten natuurlijk. En wat  denk je? WC papier op!!! Dat hebben we in die 4 weken echt nooit meegemaakt, zelfs niet in het meest afgelegen provinciale Parc, altijd schoon en bijgevuld. De koffers kwamen mooi op tijd en we konden met gemak de rechtstreekse intercity  naar Leeuwarden pakken. Wel jammer dat die treinen niet echt berekend zijn op reizigers met koffers. Dus het was passen en meten en 2 koffers half in het gangpad... Gelukkig hoefden wij er pas op de eindhalte uit. Na nog een worsteling met de OV poortjes (4 koffers, 3 tassen en dan moet je ticket scannen en alles door dat poortje wurmen) linea recta naar de Smullers voor een frikandel mayo, hmmmm lekker! Monique stond al bij het station met de auto, dus na Monique thuisgebracht te hebben lekker naar huis gereden.

Warm weer hier in Nederland! Het zeer ingerichte landschap in Nederland is weer even wennen maar het is fijn om weer thuis te zijn! Hopelijk hebben jullie allemaal ook een beetje genoten van de verhalen over Canada. Groetjes Johan en Dorien

1. Thea Bles:
    1 juli 2018
    Fijn dat jullie weer thuis zijn! Wat een reis hebben jullie gehad. Om nooit tevergeten!!