Vancouver airport

28 juni 2018 - Vancouver International Airport, Canada

Na een onrustige nacht vanmorgen de koffers verder ingepakt en de laatste dingen weggegooid en nog wat schoongemaakt. Om 10 uur vertrokken naar Fraser Way om de camper in te leveren. Zij zitten midden in Vancouver, op een eiland midden in de Fraser Rivier. Toch viel de reis er naartoe mee ten opzichte van gisteren, om 10 uur s ochtends is het veel minder druk. Vlakbij Fraser Way de tank nog aanvullen, net als al die anderen. Big business voor dit station, 1,58 dollar per liter... toe maar. Daarna door naar Fraser Way, waar ze als een zeer geoliede machine iedereen vlotjes door de procedure loodsen. De beschadiging in het raam moet gerepareerd worden. Gelukkig waren we daar voor verzekerd. Na nog een gratis koffie en hotdog die door een Nederlandse dame die al 50 jaar daar woont werd geserveerd, werden we al heel snel naar het vliegveld gebracht. De koffie was nog niet eens op! Tja en dan moet je zoeken, waar heen? Eerst maar wegen. Ene koffer 20 kg andere 25 kg, dus even wat over pakken. Slecht ingeschat, nu precies 5 kg overgezet haha. Tijd zat want we moeten nog 2 uur wachten tot we de koffers in kunnen leveren.... rustig plekje opgezocht waar we relaxed kunnen zitten en al ons fruit en broodjes kunnen eten...
Wij moeten in terminal M zijn. Niet te vinden. Navraag leert dat er maar 1 terminal is.... tja. Wordt vervolgd