Aangekomen in Calgary

1 juni 2018 - Calgary, Canada

Vanochtend om half 7 vertrokken naar Leeuwarden om Robert op te halen die de auto weer terug rijdt naar Friesland. Wat kleine verkeersopstoppingen maar we waren mooi op tijd. Relaxed door de douane en op tijd in het vliegtuig. Helaas hadden we wat vertraging door plaatselijke onweersbuien boven Amsterdam maar al na een half uurtje gingen we dan toch. (Om 13 uur) Een mooie rustige vlucht gehad. Koffers van de band en zoeken naar de shuttle voor het hotel. En dan ga je naar buiten en is het 10 graden... Een uur of 3 in de middag maar wij horen eigenlijk al lang te slapen. Brrr even een overgang na al dat warme weer de laatste dagen in Nederland. Nu lekker op de hotelkamer, even opfrissen en natuurlijk ons reisverhaal even bijwerken. Morgen om half 10 komt Fraser way ons ophalen en dan kunnen we de camper in ontvangst nemen en richting eerste camping rijden!

1. Irma Sibma:
    1 juni 2018
    Genieten maar. Mooi dat de reis goed ging.
  2. Hans braak:
    En nu, genieten
  3. Sonja:
    1 juni 2018
    Hele andere temperaturen dan hier😄wij hebben wel een verkoelende hoosbui gehad en in Sneek stonden er straten vol water.
    Viel het ook mee zolang in het vliegtuig? En jullie hebben vast goed nu geslapen na een lange dag. Maar.....it giet no oan😜 en dag 1 is van start. Veel plezier en succes met de camper😘😘
  4. Angela van Ittersum:
    1 juni 2018
    Geweldig jongens, even in de rust en dan genieten. Wij houden de verhitte temperaturen. Uitzonderlijk voor ons kikkerland.
    Voor mij is 15 juni half vier een belangrijk moment. Het eerste gesprek. Duimen!
    Tot later...
  5. Petra Major:
    5 juni 2018
    Hoi Dorien en Johan

heeeele fijne vakantie. Leuk zo'n reisblog :-)