Ingecheckt en de koffers staan klaar.

30 mei 2018

Na heel wat gepuzzel zijn de koffers nu ingepakt. Inchecken was nog even wat, kreeg de melding dat mijn ETA verklaring niet goedgekeurd zou zijn. 10 minuten in de wacht bij KLM en toen bleek dat mijn paspoortnummer niet overeenstemde met de ticket. Het reisbureau had een 8 als B ingetikt. Oef. Gelukkig alles rechtgebreid door de medewerker en boardingpas via de mail binnengekregen.

Na wegen van de koffer moest ik natuurlijk weer wat kleding verwijderen. Tja ik ga ook niet emigreren maar gewoon een poosje op vakantie... ik kan moeilijk kiezen wat ik thuis laat en deze grote koffer nodigt uit om helemaal vol te stouwen. Nu nog even wat broodjes halen voor morgen, beetje opruimen, afscheid nemen van de kinderen etc. Kort nachtje slapen en dan giet it oan !

1. Thea Bles:
    30 mei 2018
    Lieve Dorien en Johan, wensen jullie alvast heeeel veel plezier toe!!! Wees voorzichtig en vooral genieten!! We volgen de verhalen en de foto’s!!
  2. Angela van Ittersum:
    30 mei 2018
    Hallo Dorien en Johan, Nog effe en dan....... Ik wens jullie heeel veeeel plezier toe en ik hoop ondanks de strubbeling van het inchecken dat de rest van de reis soepel mag verlopen. Kan niet wachten op de belevenissen. Ik hou je op de hoogte vanaf deze kant van het halfrond. Have fun an lay back and enjoy!!!
  3. Tineke Hendriksma:
    30 mei 2018
    Johan en Dorien, een fantastische vakantie toegewenst. Geniet van jullie reis en kom met heel veel verhalen terug.