Maandag, Vancouver eiland dag.

18 juni 2018 - Mesachie Lake, Canada

Vroeg uit de veren, na een klote nacht. Het geeft toch mentale druk, zo'n wekker. Om 7.15 reden we de poort uit, richting Horseshoebay. Daar ging de ferry naar Nanaimo. We schoten goed op, maar het werd steeds drukker en drukker, en naarmate we dichter bij de grote stad kwamen, hoe agressiever en onverdraagzamer de bestuurders werden, zou er een link zijn? Onderweg besloten om op het eiland naar Victoria te gaan. Om 8.40 bij de boot, dus we konden de boot van 10 uur wel nemen. Nou daar dacht men anders over, het werd de boot van 11 uur. In de rij een leuk gesprek gehad met iemand die voor Frazerway reed, de verhuurder van de RV. Hij vroeg waar we naar toe gingen, Victoria was het plan. Wat doe je dan hier?? Te laat om weer om te draaien, dus het er maar op gegokt. De overtocht stelde niet zo veel voor. D. Zag nog 1 'seal ' en dat was het. In Nanaimo richting Victoria, wat was het daar druk. Bijna een SUV te pletter gereden en gezien zijn claxongebruik en handgebaren was die bestuurder het daar niet mee eens. Gestopt bij Duncan om de camping te bellen. Vol, tot donderdag. Poep, en nu. De vriendelijke dame van de VVV wees ons op een rit langs de kust. Besloten om dit in tegenovergestelde richting te gaan doen. Nu uitgekomen bij Lake Coniwachan, het werd wasdag en in de schaduwzit dag. Morgen zakken we door naar beneden, volgens de VVV over een smalle en kronkelige weg, jullie gaan het horen. Foto's worden later gevoegd. Grtz Johan en Dorien.

1. K Braak:
    19 juni 2018
    Hoi Johan en Dorien , we genieten elke keer weer van jullie verslagen .
    Veel bekende namen voor ons . We wensen jullie nog heel veel reisplezier! Met groet van heit en Tiny .