Zondag, off-day

18 juni 2018 - Mesachie Lake, Canada

Verhaal van zaterdag komt later, Wi-Fi doet moeilijk en ik 'vertik' het om het over te tikken. In ieder geval, mooooi weer, wat gaan we doen. Gisteren nog in de benen, dus rustig aan. Bij Brandywine Falls weer eens een waterval bekeken, het stikt er echt van in Canada. Daarna op naar de volgende trial. Echter met de bordjes was iets mis, dus wij er volledig langs gereden. Nu is dat in NL niet zo erg, even verderop draaien en klaar. Dus niet in een land met maar 1 snelweg. Afijn, 40 km verder kunnen keren en op naar het beoogde doel. Klein weggetje op en net ruimte voor 1 auto. 8 km verder een volle parkeerplaats, de rv er tussen gewurmd en vol goede moed naar het pad. HUHHH, 9 km naar het meer, stijging van 800 meter, roundtrip van 18 km. Dus niet, ben niet gek. De camper weer in en terug naar de highway. Nu maar naar Whistler, daar was vast ook wel iets. Bij een leuke plek afgeslagen, richting het volgende meer, het was ondertussen boven de 30 graden (ruim). Mooi door het olympisch dorp gereden (leegstaand) en na 4 km rijden weer bij ons vertrekpunt, verkeerd gereden?. Nee dus, bleek dat het meer nog 8 km wandelen was. Dan maar de stad in, hadden ondertussen wel trek gekregen. Ons verblijdt met een pizza en een heerlijk biertje en roseetje. Retour camping om de laatste avond Whistler door te brengen bij een pyromaanachtig vuur. Niet te laat op bed, want de wekker ging om 6 uur weer af. Tot morgen.