Woensdag Victoria.

22 juni 2018 - Parksville, Canada

Tijd om onze reis weer te updaten. Woensdag dus met de bus naar Victoria Eerst ons verslapen en toen een kleine wandeling vanaf de camping naar de halte. Een uurtje later stapten we bij de haven uit. Onderweg blij dat we met de bus waren, veel verkeer en veel wegwerkzaamheden. En toen de toerist uit gehangen, dus eerst het visitors centre en daarna het terras op. Na 2 heerlijke lokale biertjes en een bak zoete aardappelpatatten, genoeg energie op gedaan om de stad te verkennen. Het was prachtig weer en gezellig druk. De toeristische plekken bezocht en wat winkels binnen gegaan. Bijna een jasje gekocht, maar bij de kassa bleek dat er nog 12% belasting bij kwam, ik blijf het maar een raar systeem vinden. Nu is Canada niet goedkoop, maar om nog eens een groot deel over vraagprijs heen te doen... Afijn, 80 dollar bespaart en dit konden we mooi uitgeven op het terras. Op de standaard zin : " How are you today?" deze keer beantwoord: " Tired" "Oh, than you must take de beer with coffee" Kreeg een cafeïneshot van jewelste en was weer bij de pinken. Heerlijk gegeten en toen weer naar de bus. Ritje terug en s avonds uitgeteld op bed.